Specjalista ds. kadr i płac
Amica SA
Opis stanowiska
Główne zadania:
- Sporządzanie dokumentów w zakresie nawiązywania, zmiany i rozwiązywania stosunku pracy;
- Przygotowywanie i naliczanie listy płac;
- Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (w tym rozliczenie zasiłków chorobowych, wynagrodzeń za czas urlopu, ekwiwalentów);
- Prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym, GUS;
- Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby firmy;
- Załatwianie wszelkich niezbędnych formalności dot. zatrudniania cudzoziemców oraz legalizacji pobytu.
Wymagania
Nasze oczekiwania:
- Dobrą znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych, ZUS;
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, szczególnie dotyczących rozliczania czasu pracy;
- Umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych (np. Płatnik, SAP HR);
- Zaawansowana znajomość programu Excel;
- Dobra znajomość języka angielskiego;
- Zdolności analityczne, dokładność;
- Gotowość do wdrażania usprawnień procesów HR;
- Wykształcenie wyższe;
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata.
Oferujemy
Oferujemy:
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w nowoczesnej firmie o charakterze międzynarodowym
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji.
- Stabilne warunki